جاودانه دیجیتالی

آیا تا به حال سعی کرده اید سرعت ابروهای درونی خود را کم کنید و بالا بیاورید؟ این مهارتی است که تا روز سه شنبه اخیر، زمانی که ابزار هوش مصنوعی بدن، صورت و صدای من را اسکن کرد تا یک دوبله دیجیتالی از من بسازد، به طور کامل از آن استفاده نکردم. آن دو - یک ماکت هوش مصنوعی - فقط در صورتی می‌توانستند از من بگذرند که بدانند تمام عضلات صورتم چگونه حرکت می‌کنند. همانطور که در یک گوی نشسته بودم و ده‌ها دوربین به سمتم می‌چسبیدند، ناامیدانه سعی کردم قسمتی از ابرویم را که نزدیک‌ترین نقطه به بینی‌ام است قوس بدهم، بدون اینکه ابروهایم را به طور کامل بالا بکشم، شاهکاری که به درجه‌ای از کنترل فوق‌انسانی نیاز داشت. من فکر می کردم مریل استریپ باید در این مورد شگفت انگیز باشد. وظیفه در دست این بود که ببینم بالا بردن ابروی داخلی من چقدر با ابروی مریل استریپ یا هر کس دیگری متفاوت است. این یکی از ده‌ها فرمانی بود که برای بازآفرینی هر نگاهی که ماهیچه‌های صورتم و عمیق‌ترین احساساتم می‌توانستند، انجام دهم. این اسکن در CAA Vault، یک انبار به سبک انبار در لس آنجلس که توسط Creative Artists Agency، یکی از آژانس‌های سرگرمی برتر در صنعت ساخته شده است، انجام شد. Vault چندین ایستگاه اسکن - بدن، صورت، ضبط صدا - را در یک مکان گرد هم می‌آورد، بنابراین بازدیدکنندگان می‌توانند در یک روز با عکسی از خود بر روی صفحه که به اندازه مقاله واقعی معتبر است، آنجا را ترک کنند. از آنجا می توان از مدل هوش مصنوعی برای قرار دادن چهره یک بازیگر بر روی بدن یک بدلکار استفاده کرد. این می تواند خطوط یک بازیگر را به هر زبانی دوبله کند - با دهان بازیگر طوری که انگار روان صحبت می کند. یک ستاره ممکن است به جای او یک دوبل دیجیتال بفرستد. او – یا نسخه ای از خودش – می تواند همزمان در دو مکان باشد. سال‌ها پس از مرگ ستاره، می‌توان این ماکت را برای اجراهایی که به یاد جاودانگی او می‌گذراند، احیا کرد. در این مرحله، فقط مشتریان منتخب CAA از Vault عبور کرده اند. تیمی از مهندسان و متخصصان مهربان مرا در هر اسکن راهنمایی می‌کردند، جوک می‌گفتند و درخواست موسیقی برای کمک به گذراندن زمان می‌دادند. خزانه به گونه ای طراحی شده است که یک فروشگاه یکجا باشد و بیشتر بازدیدکنندگان می توانند اسکن های خود را در یک بعد از ظهر طولانی تکمیل کنند. من در یک روز دیدم که شبیه سازی دیجیتال به چه چیزی نیاز دارد. برای اینکه بفهمم بدنم چگونه خم می شود، طوری کشش دادم که انگار فیلم تمرینی را کارگردانی می کنم. برای اینکه بفهمم وقتی خوشحالم چگونه صورتم منقبض می شود، لبخند گسترده ای زدم و وانمود کردم که متعجب هستم. سعی کردم بفهمم دهانم چگونه حرکت می کند، عبارات مزخرفی مانند "کیف آن زن پر از زباله بود!" نقاشان پرتره و متکلمان مدتهاست به این فکر می کردند که ماهیت یک شخص چیست. در پایان به نظر می رسید که ما از قضا با یک سری رفتارهای بسیار خارج از شخصیت بر رفتار من تأثیر گذاشته ایم.

من از مرز تکامل چندین دهه بین انسان ها و ستارگان بازدید کردم - تکاملی که از زمانی شروع شد که تلفن های ما پیوست شدند، زمانی که نام های ما به آدرس های پروفایل فیس بوک تبدیل شدند و زمانی که برای یکدیگر دست تکان دادیم ادامه یافت. ما می دادیم، یک فوریت جدید پیدا کرد. کاشی های زوم. کپی های هوش مصنوعی مانند مرحله بعدی و یک جهش کوانتومی هستند. اما اگر اولین واکنش من "چقدر جالب" بود، واکنش دوم من "چقدر ترسناک" بود. تصور پیامدهای سیاسی آن آسان است - یک کپی هوش مصنوعی از یک رهبر جهان می تواند به هر زبانی اعلام جنگ کند. و هنگامی که این فناوری به اندازه کافی گسترده شود، ما می توانیم هر روز عکس ها و ویدیوهایی تولید کنیم که به نظر می رسد در هر شرایطی مناسب هستند. چرا در زندگی واقعی پیاده‌روی کنید، وقتی که داپلگانگر دیجیتالی شما می‌تواند اورست را صعود کند؟ هالیوود خانه پرمصرف ترین افراد روی کره زمین است و به اولین محل اثبات این فناوری تبدیل شده است. ستاره ها می توانند از نسخه یدکی خود استفاده کنند. مشتریان CAA دارای دوتایی های دیجیتالی هستند که در Vault ایجاد شده اند، که به آنها، آژانس امیدوار است، اجازه بیشتری برای کپی های پلیسی که بدون اجازه آنها ساخته شده اند، می دهد. همیشه اینطور نبوده است زیرا برخی از شرکت‌ها ستاره‌های دیجیتال را ساخته و دستکاری کرده‌اند. بازیگرانی که در تابستان امسال اعتصاب کردند، در قراردادهای جدید خود، در مقابل استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی از شباهت‌های خود محافظت کردند. CAA و دیگران خواهان نظارت واشنگتن هستند و جهانی را متصور می شوند که در آن کنترل بر هویت فرد به سایر حقوق ذاتی می پیوندد. الکساندرا شانون، رئیس توسعه استراتژیک CAA و معمار پشت طاق، گفت: "ما این تجمل را نداشتیم که منتظر تصویب قانون باشیم." امروز سرگرم شوید، زمانی که هوش مصنوعی ماشین سرگرمی را با شخصیت ها و داستان هایی که به خوبی می شناسیم تغذیه می کند. در لندن، آواتارهای مجازی کوارتت ABBA در یک کنسرت "Dancing Queen" را اجرا می کنند. هوش مصنوعی به بنزینی تبدیل شده است که موتور نوستالژیک جیا را روشن نگه می دارد. زمانی که کری فیشر، بازیگری که برای اولین بار در فیلم جنگ ستارگان در سال 1977 نقش پرنسس لیا را به تصویر کشید، برایان لرد یکی از اولین استفاده‌ها از فناوری بازگشت را آغاز کرد. آیا فیشر مادر دخترش بیلی لورد بود. سازندگان فیلم از لردها خواستند که فیشر را در آخرین فیلم سه گانه، ظهور اسکای واکر، بازسازی کنند - و با این کار موافقت کردند. وقتی لرد فیلم را دید، تجربه ای داشت

ممکن است همه ما به زودی به اشتراک بگذاریم. او گفت: «تجربه عجیبی است، این که بتوانی کسی را ببینی که برایت مهم است، و حتی افرادی را که واقعا نمی‌شناسید یا به آنها اهمیت نمی‌دهید، در تمام مراحل مختلف زندگی‌شان.» این ممکن است افکاری را که در حال رانندگی از CAA Vault به خانه داشتم توضیح دهد. اگر من در آن شب بمیرم، آیا شریک زندگی، دوستان و خانواده ام می توانند به دنبال مهلت در دوبل دیجیتال من باشند، نسخه ای از من که در کهربای تکنولوژیکی حفظ شده است؟ نمی دانستم احساس آرامش کنم یا اسیر.


Comments

Popular Posts